دلقک در خواب تعبیر دیدن دلقک در خواب

رویای یک دلقک نشان دهنده جنبه ای از شخصیت شماست که باعث خنده دیگران می شود. در یک زمینه مثبت، دلقک ها ممکن است منعکس کننده شوخی یا بازی کودکانه باشند. احمقانه عمل کردن در یک زمینه منفی، دلقک ها نماد مسائلی در زندگی شما هستند که شما را شرمنده می کند. این بی کفایتی تحقیرآمیز، خجالت ناکافی و این احساس است که شما یا شخص دیگری احمق به نظر می رسد.

دیدن یک دلقک شرور در خواب بیانگر ترس از خجالت کشیدن است، یا اینکه مردم به شما بخندند.

خواب دیدن اینکه توسط یک دلقک مورد تجاوز قرار می گیرید نشان دهنده این است که شما نمی توانید از خجالت دست بردارید. وقتی نمی‌توانید از آن فرار کنید، احساس تحقیر به شما تحمیل می‌شود.

مردی در خواب دلقک میمون را می بیند. او در بیداری با ظاهر شدن در مقابل افراد دیگر که مقادیر خطرناکی مواد مخدر مصرف می کردند، خود را خجالت زده کرد.

مردی رویای دیدن هیتلر را در لباس دلقک دید. در زندگی بیداری او یک شهروند بود که در آلمان زندگی می کرد در حالی که هیتلر دیکتاتور بود. او احساس می کرد که هیتلر احمقی است که ملت خود را شرمنده می کند.

مردی در خواب می بیند که از دست یک دلقک فرار کند. در زندگی بیداری او ناامید بود تا اجازه ندهد بیماریش با پوشیدن مقنعه باعث طاسی تحقیرآمیز شود.

زنی در خواب یک دلقک می بیند. در بیداری، او یک سقط جنین داشت و متوجه شد که شوهرش خجالت می‌کشد درباره سقط جنین با دوستان یا خانواده صحبت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا