تعبیر دیدن کیوی در خواب، خوردن کیوی در خواب

دیدن کیوی در خواب تعبیر خواب خوردن کیوی برای زن مجرد در خواب خوردن کیوی برای زن متاهل تعبیر خواب خوردن کیوی برای زن متاهل کیوی در خواب برای زن مجرد در حال خرید کیوی در خواب معنی خوردن کیوی در خواب دیدم کیوی خوردم

دیدن کیوی در خواب به به روز رسانی های مربوط به شغل اشاره دارد.

دیدن کیوی در خواب به معنای آن است که در کار خود پیشرفت می کنید یا احترام می گیرید.

دیدن اینکه در خواب کیوی را بدون پوست می خورید به این معنی است که احترام خود را در شغل خود از دست خواهید داد و دچار زوال خواهید شد.

دیدن بریده شدن کیوی در خواب به این معنی است که برای شخصی شغلی پیدا می کنید یا واسطه می شوید.

دیدن اینکه طعم کیوی در خواب شما ترش است، بیانگر این است که به یک تجارت جدید علاقه مند خواهید شد.

دیدن خرید کیوی در خواب بیانگر پول است. اگر در خواب یک کیوی گران قیمت بخرید، بیانگر آن است که از نظر مالی در تجارت خود دچار مشکل خواهید شد. اگر در خواب کیوی ارزان بخرید، به این معنی است که پول زیادی به دست خواهید آورد.

دیدن اینکه در حال پوست کندن کیوی در خواب هستید به این معنی است که با تقلب افزایش پیدا می کنید اما این افزایش فوراً خراب می شود.

تهیه کیک با کیوی در خواب ممکن است نشان دهنده این باشد که افراد جدیدی به تجارت فعلی شما خواهند پیوست.

دیدن اینکه شخص دیگری در خواب برای شما کیوی می خورد، بیانگر سودی است که بدون هیچ تلاشی به دست می آورید. اگر کسی را که کیوی درست می کند را نمی شناسید یا در خواب می بینید، نشان دهنده این است که فردی که نمی شناسید یا به او توجه نمی کنید، شما را از مشکلات مالی نجات می دهد.

دیدن کیوی به رنگ های مختلف در خواب بیانگر فراوانی است. اگر در خواب کیوی سیاه یا تیره ببینید، به این معنی است که از نظر مالی دچار مشکل هستید.

دیدن بزرگ بودن کیوی در خواب بیانگر سلامتی شماست. اگر در خواب کمی کیوی ببینید، به شما هشدار می دهد که سلامتی شما به دلیل مدرسه یا شغل موقتاً خراب می شود.

دیدن کیوی بسیار کوچک در خواب به این معنی است که در اثر تصادف یکی از اعضای بدن شما آسیب می بیند. اگر اندازه متوسط ​​باشد، نشان دهنده بیماری هایی است که از افراد یا غذا به آن مبتلا می شوید. اگر در خواب شما کیوی بسیار بزرگ بود، نشان دهنده این است که اکنون در سلامت کامل هستید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا