کره شمالی در یک رویا – یک سایت کوتاه

تعبیر دیدن کره شمالی در خواب

خواب دیدن کره شمالی بیانگر طرز فکری است که در آن احساس مداوم عقب ماندن توسط یک عامل غیرقابل انکار وجود دارد. راه رفتن خطی برای راضی نگه داشتن اعضای غالب خانواده یا رئیستان. احساسات در مورد کل خانواده یا ساختار شرکت کاملاً تابع فردی است که مجبور نیست به احساسات دیگران گوش دهد. زندگی در اضطراب در مورد شرمسار کردن کسی که قدرت کامل بر شما دارد. احساس اجبار به زیردست بودن، آرامش یا احترام کامل به کنترل غریبه. احساس ناچاری به یک «احمق» کاملاً کنترل‌کننده اجازه دهید که خودش را دوست داشته باشد، در حالی که شما نمی‌توانید کاری در این مورد انجام دهید. احساس محاصره شدن توسط افرادی که خونسرد یا مطیع هستند زیرا از دردسر می ترسند.

احساس می کنید در حال تجربه یک درس طولانی مدت قدرتمند در مورد اهمیت ایستادن در مقابل خودتان برای ترساندن یا متکبرانی هستید که شما را کنترل می کنند. امیدواریم که این حریف مغرور بمیرد. بدترین سناریوی کابوس از کنترل کامل یک آدم تند و سریع. ذهنیت یک دیکتاتوری که با اقدامات مضحک یا کودکانه کنترلی همراه شد تا مردم را برخلاف میلشان دوست بدارند.

خلأ زندگی نظامی وقتی واقعاً آن را دوست ندارید. زندگی با خلأ قوانین مالیاتی که احساس می کنید.

مردی خواب می بیند که کره شمالی یک حمله موشکی انجام خواهد داد. او در زندگی بیداری نگران بود که IRS برای بدهی های مالیاتی به او برسد در حالی که تجارتش شکست خورد. در این مورد، کره شمالی ممکن است ناکافی بودن نیاز به پرداخت مالیات را منعکس کند، در حالی که معتقد نیست که آنها منصفانه هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا