تعبیر خواب تربچه در خواب خوردن تربچه در خواب

دیدن تربچه در خواب دیدن تربچه در خواب برای تربچه باردار در خواب برای زن مجرد تعبیر خواب دیدن ترب سفید

دیدن تربچه در خواب ممکن است نشان دهنده این باشد که کار خارق العاده ای انجام خواهید داد، به مکان دیگری که قبلاً نرفته اید سفر کنید. از طرف دیگر، این خواب می گوید که شما غذایی را می چشید که قبلاً امتحان نکرده اید و فعالیت متفاوتی خواهید داشت یا با پیوستن به یک محیط متفاوت، اوقات خوشی خواهید داشت.

دیدن ترب سیاه در خواب بیانگر این است که با گرفتن فرصتی از نظر مالی، هر چقدر که بخواهید خرید می کنید.

دیدن تربچه در خواب به این معنی است که پس از خبری که شما را بسیار خوشحال می کند و در اسرع وقت می آید، سفر لذت بخشی خواهید داشت. اگر در خواب شخصی را دیدید که تربچه می خورد، منظور شخصی است که از فرصت یا چیز شما استفاده می کند. اگر شخصی را دیدید که با شما تربچه می خورد، بیانگر سفر کوتاه مدتی است که خوشایند و شلوغ خواهد بود.

دیدن اینکه شما یا شخص دیگری در خواب تربچه را تکه تکه می کنید، بیانگر این است که تا جایی که بخواهید از فرصت خود استفاده خواهید کرد و نشان می دهید که مردم متوجه این فرصت می شوند و به شما حسادت می کنند.

دیدن خرید تربچه در خواب ممکن است به این معنی باشد که در بازی های شانسی یا قمار سرمایه گذاری می کنید و در ازای آن پول زیادی به دست خواهید آورد.

دیدن ترب فروشی یا دادن در خواب بیانگر این است که پولی به دست خواهید آورد که برای بازی های شانسی یا قمار سرمایه گذاری کرده اید.

دیدن تربچه در بقالی یا بازار در خواب به این معنی است که مانند کار غیرعادی به نظر می رسید که دیگری از بیرون انجام می دهد و او نمی تواند مس برای انجام آن داشته باشد.

دیدن تربچه در مزرعه یا باغ در خواب ممکن است بیانگر این باشد که فعالیتی را انجام خواهید داد که مجبور نیستید انجام دهید اما به لطف دوست صمیمی یا همسرتان برای شما متفاوت و خنده دار به نظر می رسد. لذت خواهید برد

کاشت تربچه در خواب بیانگر این است که برای شگفتی گران قیمت خود که آرزوی زیادی دارید، پول پس انداز خواهید کرد. اگر در خواب تربچه جمع آوری کنید، به یک فعالیت گران قیمت دعوت می شوید، اما می خواهید بیش از حد به همراه خویشاوندان خود بپیوندید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا