تعبیر خواب سپر، سپر پوشیدن در خواب

تعبیر خواب سپر تعبیر خواب سپر یادبود تعبیر خواب سپر طلا تعبیر خواب هدیه سپر سپر شرف در خواب پوشیدن سپر در خواب

دیدن سپر در خواب به این معنی است که از شر دوری می کنید، از دشمنان خود دور می شوید و در زندگی خود احتیاط می کنید. شما از سلامتی خود مطمئن هستید و از شما در برابر خطرات و بدی ها محافظت می کنید.

دیدن سپر پوشیدن در خواب ممکن است بیانگر این باشد که از دشمنان خود فاصله می گیرید و متقابلاً اعلام صلح می کنید.

دیدن اینکه سپر خیلی سفت در خواب شما ممکن است بیانگر این باشد که به یک شخص بیش از اندازه کافی ارزش قائل خواهید شد. اگر دیدید که زره پوشیده شما محافظ نیست، به این معنی است که بستگان شما به قول خود عمل نمی کنند.

دیدن یک سرباز یا شخصی که در خواب زره پوشیده است ممکن است به این معنی باشد که فردی که با او رقابت می کنید به تنهایی خودش را بهبود می بخشد. اگر برای شغل یا رابطه تان مهم نباشید، می توانید ضرر کنید.

دیدن اینکه زره بسیار محکم و تمیز در خواب شما بسیار خوب است. اگر در خواب زره مشخصی ببینید که شکسته است، بیانگر این است که فردی که به او فرصتی دوباره داده اید، دوباره همان اشتباه را برای شما مرتکب می شود، اما این اشتباه به شما آسیبی نمی رساند، زیرا قبلاً اقدامات احتیاطی را انجام داده اید.

دیدن ماشین، اسب یا ماشین زرهی در خواب به این معنی است که با پشت سر گذاشتن تمام رقبای خود موفق خواهید شد و تا سال ها تاثیر این موفقیت را احساس خواهید کرد.

دیدن زره در خواب بیانگر این است که با پیش بینی خطر، اقدامات احتیاطی را انجام خواهید داد. اگر در خواب شخصی را ببینید که سپر می‌سازد، دوستتان مشکلی جدی را به شما خواهد گفت.

دیدن اینکه در خواب می فروشید یا سپر می دهید ممکن است بیانگر این باشد که به فردی کمک می کنید که از شما کمک می خواهد و به این ترتیب از نظر روحی آرامش بیشتری خواهید داشت. اگر در خواب دیدید که شخص دیگری در حال فروش زره است، این بدان معنی است که خویشاوندان شما را به کمکی که می خواهید انجام دهید راهنمایی می کند.

دیدن خرید سپر از شخص یا فروشنده در خواب بیانگر این است که درآمد شما افزایش می یابد و فقیر را بهانه می گیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا