تعبیر خواب مگس، بیرون راندن مگس در خواب

مگس در خواب و تعبیر دیدن مگس زیاد در خواب گسترش مگس پرنده در خواب نماد مگس در خواب اخراج مگس در خواب مگس در خواب زن متاهل مگس در خواب برای زن متاهل مگس در خواب زن باردار تعبیر خواب مگس برای زن مجرد

دیدن مگس در خواب بیانگر بد ایمانی، بیماری موقت و مواجهه با حقایق است.

دیدن پشه در خواب به شما هشدار می دهد که به بیماری مبتلا خواهید شد که شما را از انجام کار باز می دارد اما موقتی است.

دیدن پرواز خانه در خواب به معنای شنیدن جملات ملال آور است. همچنین نشان دهنده دشمنی است که به شما آسیبی نمی رساند.

دیدن کشتن مگس در خواب بیانگر آن است که دشمن شما به خاطر شغل و موفقیت شما از شما خواهد ترسید. اگر خون ببینی و مگسی بکشی، این خواب می گوید که دشمنت برتری تو را خواهد پذیرفت.

خواب دیدن اینکه در حال خوردن یا قورت دادن مگس هستید ممکن است به این معنی باشد که از بیماری خود خلاص می شوید، بدهی خود را به تعویق می اندازید و مشکل سفر را لغو می کنید.

مگس گرفتن در خواب بیانگر این است که به نیت یک بدخواه خواهید رسید. اگر مگسی که صید کردید هنوز زنده است، شخص با نیت بد می خواهد با استفاده نکردن از فرصت دومی که به آن شخص می دهید، دوباره به شما آسیب برساند. اگر مگس بمیرد، این خواب می گوید که از افراد بدخواه فاصله می گیرید.

دیدن مگس مرده در خواب به این معنی است که با کسی روبرو می شوید که به اشتباه او را سرزنش کرده اید. اگر در خواب تعداد زیادی مگس مرده ببینید پشیمان می شوید که رابطه ناعادلانه ای به پایان رسیده است و عذرخواهی می کنید اما خلاصی از خود کار آسانی نیست.

دیدن مگس روی عسل، نان، آرد یا نوشیدنی در خواب، به این معنی است که کالاهایی وجود دارد که هدر می دهید یا برای تفریح ​​خرج زیادی کرده اید.

دیدن اینکه مگسی روی خاک وجود دارد یا مگس هایی که روی چیز بدی جمع می شوند در خواب شما نماد این است که به افرادی که با شما هستند اهمیت بیشتری می دهید تا از کالا و اعتبار خود استفاده کنید. اگر مراقب نباشید هزینه هایی که برای این افراد می کنید بعدا برای شما مشکل ساز خواهد شد.

دیدن اینکه مگس گاز می گیرد یا نیش می زند بیانگر این است که شخصی که با شما دشمنی می کند عمداً با رفتار خود به شما سود می رساند.

دیدن مگس در دهان، بینی، چشم، جلو یا پشت در خواب ممکن است نشان دهنده این باشد که شخصی از خانواده شما بدون اینکه بداند با دشمن شما دوستی می کند. تا زمانی که متوجه شوید، دشمن شما اسرار شما را دریافت می کند.

شنیدن ناله مگس در خواب به دشمن ضعیف و بی اهمیتی اشاره دارد که خود به خود ناپدید می شود. اگر صدای جیغ مگس را می شنوید، این نشان دهنده دشمنی است که به اندازه شما قوی نیست، اما اگر توجه او را جلب نکند خطرناک خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا