تعبیر خواب لاک ناخن، مانیکور در خواب با جزئیات

دیدن لاک در خواب، پاک کردن لاک در خواب، خرید لاک در خواب برای زنان مجرد، تعبیر خواب لاک صورتی، تعبیر خواب لاک سفید، تعبیر خواب دیدن لاک ناخن برداشتن، تعبیر خواب لاک ناخن برای خانم باردار، خرید مانیکور در خواب برای زنان مجرد، نماد مانیکور در خواب

دیدن لاک ناخن در خواب بیانگر شایعه، صحبت های کثیف است.

دیدن اینکه در خواب به خود یا شخص دیگری لاک می زنید ممکن است نشان دهنده این باشد که برخی از افراد در مورد شما شایعات می کنند. اگر در خواب ببینید که شخص دیگری به شما لاک می‌زند، به شما می‌گوید که در مورد شخصی صحبت خواهید کرد که به او حسادت می‌کنید.

خواب دیدن اینکه لاک ناخن شما روی انگشتان شماست به این معنی است که خبری که دوستتان به شما خواهد داد صحت ندارد.

دیدن ناخن هایتان با لاک در خواب، بیانگر این است که اگر زن هستید، به خاطر سخنان بدی که در مورد خویشاوندانتان گفته اید، پیش از شناخت کافی، پشیمان خواهید شد. شما از این شخص عذرخواهی خواهید کرد.

دیدن ناخن های شما با لاک در خواب بیانگر این است که اگر مرد هستید در شرایط سختی قرار می گیرید زیرا فردی که در مورد آن شایعه می شود این موضوع را می شنود.

اگر در خواب ببینید که لاک ناخن را پاک می کنید ممکن است نشان دهنده این باشد که در مقابل همه ثابت می کنید که تهمت زدن به شما دروغ است. اگر در خواب لاک شخص دیگری را پاک کنید، به این معنی است که به لطف شخص دیگری بی گناهی خود را از افترا ثابت خواهید کرد.

دیدن لاک قرمز در خواب بیانگر شایعه، بدگویی و گفتگوهای کسل کننده است.

دیدن لاک زرد در خواب ممکن است بیانگر این باشد که جملاتی را خواهید شنید که به شما آسیبی نمی رساند. لاک سبز به این معنی است که انتقادات خوبی در مورد شغل خود خواهید شنید. لاک ناخن مشکی نشان دهنده این است که صحبت هایی در مورد دستاوردهای شما وجود خواهد داشت. لاک آبی نشان می دهد که صحبت های دلسرد کننده افرادی را خواهید شنید که سعی می کنند از ریل خود خارج شوند. اگر در خواب لاک سفید ببینید، بیانگر آن است که از افراد مسن پند خواهید شنید.

دیدن بوی لاک ناخن در خواب ممکن است بیانگر این باشد که جملات و برکات خوبی خواهید شنید. بوی نامطبوع و آزاردهنده ناخن در خواب بیانگر آن است که سخنان و سخنان بدی خواهید شنید.

دیدن خریدن لاک در خواب، نماد خبری است که از رقیب خود می شنوید و شما را در شرایط سختی قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا