نمادهایی که نشان دهنده بر هم خوردن ازدواج و حسادت در خواب است

نمادهایی که نشان دهنده به هم خوردن ازدواج در خواب هستند نمادهایی که نشان دهنده ازدواج با فرد خاصی هستند علائم به هم زدن ازدواج برای دختر علائم بر هم زدن ازدواج و حسادت نشانه های شفا از جادوی به هم زدن ازدواج علائم به هم خوردن ازدواج به دلیل چشم علائم دختر گره خورده به ازدواج نمادهایی که نشان دهنده چشم در خواب است

1. سموم: زیرا سم ممکن است در خواب نشان دهنده جادو باشد. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: «هر کس صبح هفت عجوه خرما بخورد، در آن روز زهر و سحر به او نمی رسد.» (موافق). (رجوع کنید به قاعده تفسیر رؤیا در حدیث [ارتباط التلازم] در فصل سوم این کتاب

2. مار و عقرب: زیرا موجودات مضر و دارای سم هستند. و زهر در خواب ممکن است دلالت بر سحر داشته باشد (رجوع شود به مطلب قبل) یا آنچه خداوند (عجل الله تعالی فرجه الشریف) درباره جادوگران فرعون فرموده است: یعنی یک تلاش زنده است.

3. انواع نجاست ها: از قبیل خون و مدفوع و بول (رضوان الله تعالی علیه); زیرا ساحران (لعنت الله تعالی علیه) از آن در جادوی خود استفاده می کنند.

4. سگ و خوک: چون از حیوانات نجاست هستند و نجاست ممکن است در خواب حکایت از سحر کند (رجوع شود به مطلب قبل)، مخصوصاً سگ سیاه; چنان که پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: «سگ سیاه شیطان است» (روایت مسلم).

5. گره یا گره: چون ساحران (لعنت الله تعالی علیه) در آن می دمند تا سحر کنند، خداوند می فرماید: «وَ مِنْ شَرَ الَّذِینَ یَفَدُونَ» (الفلق). : 4).

6. جادوگر و شیطان: چون طرفین مستقیم و ضروری در کارهای جادویی هستند و به خاطر فرموده خداوند (عجل الله تعالی فرجه الشریف): «ولا شیاطین کافر شدند که به مردم سحر می آموزند» (بقره: 102).

7. موسیقی، آواز یا زنگ: به فرموده پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم): زنگ زبور الشیطان (به روایت مسلم) و برای حدیث شریف عایشه. (خدا از او راضی باشد). [تعالى] بر او) که ابوبکر بر او وارد شد و پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در روز عید فطر یا عید قربان نزد او بود و دو قصاص داشت که انصار می خواند. در روز قیامت نزاع کرد، ابوبکر گفت: فلوت شیطان؟ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم دو بار فرمود: «ای ابوبکر اینها را رها کن که هر قومی عید دارد و عید ما همین روز است».

8. یهود: چون لبید بن العاصم یهود رضی الله عنه جادوگر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم است و به خاطر سخنان خداوند متعال: ; یعنی یهودیان کسانی بودند که راه آموختن و انجام سحر را طی کردند.

9. حيوانات و پرندگان و قرباني: زيرا ساحران (لعنت الله عليهم) حيوانات و پرندگان را ذبح مي كنند تا به شيطان ملعون تقديم كنند تا سحر را كامل كنند. به همین ترتیب، افراد مسحور ممکن است شکارچیانی را ببینند. زیرا برای بدن انسان مضر است همانطور که برای جادو مضر است و همچنین ممکن است میمون را ببیند. چون یهودیانی که راه سحر و جادو را در پیش گرفتند و آن را آموختند، خود را به میمون تبدیل کرده بودند، خداوند متعال می فرماید: «… لعنت الله و لعنت و غضب و لعنت و لعنت و لعنت و غضب و لعنت و لعن یغضبون و جعلمم بمون» (مقده: 60). ).

10. فرعونیان: چون به سحر می پرداختند چنانکه قرآن کریم از آنان می فرماید، چنانکه فرموده خداوند (عجل الله تعالی فرجه الشریف): «فرعونیان فرمود: افکندند و چون انداختند چشمان را مسحور کردند. مردم را طلسم کرد» (الازها: 16).

11. پرتاب كردن: رؤيت پرتاب كردن چيزي به سوي ديگري يا جلوي آن، يا رؤيت پرتاب چيزي از جاي نامعلوم به سوي انسان يا مانند آن; برای آیه شریفه قبلی: )…و چون انداختند… (آیه قبل).

12. هاروت و ماروت: آنان (خداوند متعال) در امورشان قرار می گیرند:﴿ و آنچه در بابل هاروت و ماروت بر پادشاه نازل شد، و آنچه از یکی از مردم تعلیم می دهند، که چنین نباشد. و به مردم سحر می آموختند در حالی که به تعلیم کنندگان آن هشدار می دادند که یادگیری سحر کفر است و به او می گفتند که اینها برای او امتحان و آزمایشی از جانب خداوند متعال هستند.

13. چاه: زیرا سحری که برای پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) انجام می شد در چاهی به نام ذروان یا ذو عروان دفن شد، چنانکه در حدیث شریف آمده که مورد توافق است.

14. عذاب و درد: به قول خداوند (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر زبان ایوب (علیه السلام):

15. ضرر و زیان: زیرا سحر یک نوع ضرر است.

16. شهر بابل عراق: به خاطر فرموده خداوند متعال: «…وَ مَا أَنْزَلُونَ لِلْمَلائِکَةِ فِی الْبَبلِ…» (بقره: 102).

17. علامت به دو معنا: آن است که انسان در خواب نمادی ببیند در حالی که در وجدان خود معتقد باشد که چیز دیگری است، مثل اینکه در خواب مثلاً کبوتری را ببیند در حالی که ایمان دارد. که مار است و این ممکن است نشان دهنده جادو باشد. به خاطر فرموده خداوند (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرمود: «بلکه افکندند» و اینک ریسمانها و نافرمانیهایشان از جادویشان به نظرش رسید که می دوند.» (سعی) : 66). (انشاالله در این تحقیق به این نوع نمادها بیشتر خواهیم پرداخت)

18. شب تاریک: برای فرموده خداوند متعال: «وَ مِنْ ظَلَمَاتِ فِی الْفَغْرِ» (3) و از شرّ دمنده ها در گره ها (4)» (سوره فلق). (به قاعده تفسیر رؤیا با آیات قرآن کریم مراجعه کنید [ارتباط التلازُم] در فصل سوم این کتاب

19. قبرها: چون جادوگری اغلب در خاک دفن می شود و مرده نیز در خاک دفن می شود. (رجوع کنید به قاعده تفسیر بینات به قیاس)

20. مکان های متروک و خلوت: زیرا ممکن است مکان های تجمع شیاطین را نشان دهند.

21. حمام و جاهای تسکین: چون مسلمان قبل از ورود به این مکان ها از شیطان به خداوند متعال پناه می برد، با آنچه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم از دعا به ما آموخت: «خدایا! به تو پناه می برم از شر و بدی» (موافق).

22. خمیازه کشیدن: به این دلیل است که پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: خمیازه از جانب شیطان است، پس اگر یکی از شما خمیازه می کشد، تا آنجا که می تواند آن را سرکوب کند (موافق).

23. افتادن یا قرار گرفتن در جای پست یا زیر شی معین: نوعی عمل جادویی وجود دارد که به آن کار پایین می گویند.

24. جن: در میان آنها مسلمان و برخی کافر هستند و ممکن است جادوگر را در کاهش سحر یا خلاصی از آن یاری کنند.

25. کفار: به خاطر فرموده خداوند متعال: «إِنَّ الْمُشْرِكُونَ لَجَسَةٌ» (توبه: 28). و سحر – چنانکه معروف است – شامل ناخالصی هاست (رحمت الله علیه).

26. بیماری های ارگانیک و علائم جسمی همراه: زیرا ممکن است جادو باعث برخی بیماری ها و علائم جسمی شود.

27. سحر و وقت سحر: برای همسانی بین دو کلمه با کلمه سحر. (رجوع کنید به قاعده تفسیر رویاها با آنگرام های زبانی)

28. رؤیای شخصی که خیال کرد کاری انجام داده است، در حالی که انجام نداده است: زیرا این امر برای پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) وقتی در معرض سحر قرار گرفت، مانند بانو عایشه (رض). از او راضی باش) گفت [تعالى] درباره او: «تا اینکه رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) خیال کرد که کاری انجام می دهد و آنچه انجام می دهد.» (توافق).

29. هر چیزی که برای بیننده خواب نشان دهنده سحر و جادو باشد: مانند یک داستان خاص، یک مکان خاص، یک شخص خاص، یک کتاب خاص، یک آهنگ خاص… و غیره. (به قاعده تفسیر رویاها به معنای شخصی مراجعه کنید)

30. آتش و احتراق: زیرا آتش ماده خلقت شیاطین است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا