لیمو در خواب | تعبیر خواب تفصیل خوردن و نوشیدن آبلیمو

لیمو در خواب نوشیدن آب لیمو در خواب برای زن مجرد خوردن لیمو در خواب برای زن مجرد تعبیر خواب لیمو خوردن برای زن باردار تعبیر خواب خرید لیمو تعبیر خواب فروش لیمو سبز از ری لیمون در خواب

دیدن لیمو در خواب بیانگر آن است که لطفی به شما می کند و احسان می کنید.

دیدن خوردن لیمو در خواب ممکن است بیانگر این باشد که شخصی که از نزدیک می شناسید به شما کمک می کند تا شغلی پیدا کنید. اگر لیمو در هنگام خوردن بسیار شیرین است، به این معنی است که متوجه این ویژگی نخواهید شد. اگر در خواب شما طعم لیمو خیلی ترش است، نشان دهنده این است که این ویژگی را خواهید دید اما آن را نمی خواهید.

در خواب دیدن اینکه لیمو را با تکه تکه کردن آن در بشقاب ریخته اید، ممکن است به این معنی باشد که به شخصی کمک مالی می کنید. اگر در خواب ببینید لیمویی را بریده اید و در زباله یا روی زمین می گذارید، ناخواسته این کمک را می کنید.

دیدن اینکه در خواب به شدت لیمو درست می کنید تا برای شخصی خورده شود، بیانگر این است که این شخص از شما می خواهد که در اسرع وقت کمک کنید. اگر در خواب می‌خواهید کسی را مجبور کنید به زور لیمو بخورد، این بدان معنی است که به شخصی از خانواده خود لطف می‌کنید، حتی اگر کوچک باشد.

دیدن اینکه لیمو را در چای می ریزید در خواب بیانگر این است که در مورد یک موضوع پولی از یک شخص به کمک نیاز دارید. اگر چایی که با لیمو می‌خورید خیلی ترش شود، به این معنی است که شخصی که از او کمک می‌خواهید کمکی به شما نمی‌کند.

دیدن اینکه کودکی در خواب لیمو می خورد، بیانگر این است که به شخصی خدمتی می کنید و این شخص بسیار خوشحال می شود.

دیدن خریدن لیمو در خواب به شما هشدار می دهد که در برابر بیماری ها گشاده دست خواهید بود و مقاوم نیستید.

دیدن لیمو فروشی در خواب بیانگر این است که به دانش آموز کمک خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا