دیدن اژدها در خواب تعبیر خواب اژدهای پرنده به تفصیل

دیدن اژدها در خواب، دیدن اژدهای قرمز در خواب، دیدن اژدهای دریایی در خواب، اژدها در خواب برای زنان مجرد، تعبیر خواب اژدهایی که مرا تعقیب می کند، تعبیر خواب اژدهای در حال پرواز , تعبیر خواب اژدهای سبز , تعبیر خواب اژدهای پرنده , تعبیر خواب اژدهای پرنده .

دیدن اژدها در خواب نمادی از خروج عصبانی است، زیرا سکوت ضروری است و کمک های مخفیانه دریافت می شود.

اگر اژدها در خواب بسیار بزرگ است، بیانگر آن است که در پنهان کاری در کار خود موفق خواهید شد و باعث حیرت خواهید شد. دیدن اژدهای هیدره در خواب بیانگر آن است که با صبر و مبارزه بر کسی دست خواهید یافت. گاهی اوقات نماد دشمنی است که همه چیز را برای پیروزی می پذیرد.

دیدن اژدهای زنجیر شده در خواب بیانگر این است که اگر عجله نکنید نقشه مخفی شما فاش خواهد شد.

کشتن اژدها در خواب بیانگر این است که به کسی که از او حمایت می شود پشت می کنید و کارهای مشترکی را انجام می دهید. دیدن اژدهای مرده در خواب بیانگر نیاز به شهادت کسی است.

عکاسی یا کشتی گرفتن از یک اژدها در خواب بیانگر این است که شما رئیس یا مدیری خواهید داشت که تقلب او زیر انگشت شست شما آشکار می شود. همچنین نشان می‌دهد که مردم را وادار می‌کنید هر کاری را با استفاده از ضعف‌شان انجام دهند.

بالا رفتن از اژدها در خواب بیانگر این است که دشمن یا حریف را به زانو در می آورید و به برتری خواهید رسید.

دیدن خالکوبی اژدها، تصویر اژدها، اسباب بازی اژدها یا مدل در خواب نمادی از شخص یا مدیری است که ناخواسته دل مردم را می شکند.

دیدن اسکلت اژدها در خواب بیانگر این است که باید مدتی صبور باشید و با اینکه حقیقت را می دانید به نفع دوست خود سکوت می کنید.

فرار از دست اژدها یا دیدن اژدها در تعقیب شما در خواب نماد دشمنی است که تقصیر را به گردن شما می اندازد اما در انجام آن ناکام می ماند.

پنهان شدن از اژدها در خواب بیانگر این است که ارادتی که به شوهر یا معشوق خود کردید و او را نشناختید، یاد خواهد گرفت.

دیدن بچه اژدها در خواب به این معنی است که صبر شما باعث آرامش می شود. همچنین نشان دهنده این است که شما از مسئولیت رازی که در مخفی دارید خلاص خواهید شد.

اژدها در خواب بیانگر این است که شخصی از طریق دانش و حمایتی که از شما دریافت می کنید رقیب شما خواهد بود. دیدن اینکه شخص دیگری در خواب اژدها بزرگ می کند، بیانگر آن است که از پول یا کالاهایی که متعلق به دیگران است برای منافع خود استفاده می کنید و آن را به یک حیله گر باز می گردانید.

خوردن گوشت اژدها در خواب بیانگر آن است که بدنی را که به شما سپرده شده است به دست می آورید یا بدهی خود را می پردازید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا