دیدن انجیر در خواب تعبیر خواب خوردن انجیر از درخت به تفصیل

دیدن انجیر در خواب دیدن انجیر در خواب برای زن باردار دیدن درخت انجیر در خواب دیدن درخت انجیر در خواب برای زن حامله خرید انجیر در خواب انجیر خشک در خواب چیدن انجیر در خواب برای متاهل زن تعبیر خواب خوردن انجیر درخت انجیر در خواب امام صادق علیه السلام

دیدن انجیر در خواب بیانگر موفقیت شما در شغلتان است.

دیدن انجیر در خواب به این معنی است که کار جدیدی را شروع خواهید کرد.

دیدن خوردن انجیر بدون تمیز کردن آن در خواب ممکن است بیانگر این باشد که دفتری که خواهید یافت، تداومی را نشان نخواهد داد. خواب دیدن اینکه انجیر را تمیز می کنید و سپس می خورید، این بدان معناست که کار شما تداوم خواهد داشت.

دیدن انجیر خشک در خواب ممکن است بیانگر این باشد که با افرادی ملاقات خواهید کرد که در جمع خود دوست ندارید. خواب دیدن اینکه در حال خشک کردن انجیر هستید بیانگر این است که همیشه عزیزانی در شغل شما وجود خواهند داشت.

دیدن خوردن انجیر خشک در خواب ممکن است نمادی از رابطه شادی باشد که در دفتر خود خواهید داشت.

دیدن اینکه در خواب آب نبات انجیر می خورید ممکن است بیانگر این باشد که یکی از خانواده شما سفری طولانی را آغاز خواهد کرد.

دیدن اینکه در خواب انجیر جمع می کنید ممکن است نشان دهنده این باشد که شادترین لحظات زندگی خود را خواهید داشت.

دیدن درخت انجیر در خواب به این معنی است که فرد جدیدی به خانواده شما خواهد پیوست.

دیدن بالا رفتن از درخت انجیر در خواب ممکن است بیانگر این باشد که فردی که به خانواده شما می پیوندد با شما رابطه خونی نخواهد داشت.

خواب دیدن اینکه از درخت انجیر افتادید ممکن است به شما بگوید که در کار خود با عوارضی مواجه خواهید شد، اما این حالت از بین می رود.

دیدن خرید انجیر در خواب بیانگر این است که به دوستان خود نزدیکتر خواهید شد. دیدن فروش انجیر در خواب ممکن است نمایانگر آن نعمت هایی باشد که انجام داده اید و انجام خواهید داد و باعث خوشحالی شما خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا