مسجد در خواب تعبیر دیدن نماز در مسجد به تفصیل

مسجد در خواب نماد مسجد در خواب خروج از مسجد در خواب نشستن در مسجد در خواب نماد مسجد در خواب الوسیمی نماد مسجد در خواب برای زنان مجرد دیدن ورود مسجد در خواب برای زنان مجرد تعبیر دیدن نماز در مسجد در خواب نظافت مسجد در خواب

دیدن مسجد در خواب بیانگر حسرت، غم و انتظار است.

دیدن نماز خواندن در مسجد در خواب بیانگر این است که شخصی که دوست دارید دلش برای شما تنگ می شود اما با شما صحبت نمی کند.

دیدن مناره مسجد در خواب به این معنی است که با شخصی که از بیرون هستید صلح می کنید. اگر در خواب شما بیش از یک مناره وجود داشته باشد، گرد هم آمدن به اندازه تعداد مناره ها دوام خواهد داشت.

مسجد ویران شده در خواب شما به این معنی است که خانواده شما شخصی را بدون اطلاع شما به شما معرفی می کنند.

اگر در خواب شما مسجد شلوغ باشد، به این معنی است که یکی از بستگان شما خواهد مرد. اگر در خواب زیاد شلوغ نیستید، بیانگر این است که یکی از بستگان شما بچه دار خواهد شد.

درب مسجد حکایت از شغل جدید و کسب درآمد جدید دارد. اگر وارد در نشوید و در خواب منتظر آن باشید، این بدان معنی است که باید برای این موقعیت تلاش کنید. اگر دیدید شخصی از در وارد مسجد می شود، نشان دهنده طولانی مدت بودن این شغل جدید است.

دیدن گنبد مسجد در خواب ممکن است بیانگر این باشد که از بستگان خود که منتظر کمک شما هستند محافظت خواهید کرد. سپس از آن شخص بهره مند خواهید شد.

اگر در خواب خود را در مسجد دیدید و در حال انجام هر کاری به جز نماز خواندن هستید، این بدان معناست که از دوستان خود دور می شوید و دوستی های نادرست با هم دارید.

اگر در خواب ببینید در داخل مسجد می خوابید، این بدان معناست که از کشور خود می روید و زندگی جدیدی در آنجا برقرار می کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا