دیدن تمبر در خواب تعبیر خواب مهر به تفصیل

دیدن تمبر در خواب تعبیر خواب کاغذ مهر و موم شده مهر در خواب برای زنان مجرد کاغذ مهر در خواب مهر بر دست در خواب

دیدن تمبر در خواب به این معنی است که شما نقطه پایان خواهید بود، با مشاغل خطرناک سر و کار خواهید داشت، هیجان زده می شوید. از طرف دیگر، این رویا می گوید که شما مرکز جذب در محیط خود خواهید بود، مردم به خاطر لباس و شغل شما به شما حسادت می کنند. اگر در خواب خود مهر بزرگی ببینید، از تجارت خطرناک کسب درآمد خواهید کرد و با همسرتان در جایی ملاقات خواهید کرد که این کارها انجام می شود.

دیدن خریدن تمبر در خواب بیانگر آن است که به یک فرد جذاب علاقه مند خواهید شد. با ملاقات با یک فرد محترم با این فرد برخورد خواهید کرد.

دیدن مهر روی پاکت نامه یا گذاشتن مهر روی پاکت در خواب بیانگر آن است که در کوتاه مدت بدون ترس از آن، کنجکاوی پنهانی خود را در میان خواهید گذاشت. اگر روی هر چیزی مهر بزنید، آن چیزی را خواهید داشت که به آن بچسبید.

جمع‌آوری تمبر یا دیدن جمع‌آوری تمبر در خواب به پولی اشاره دارد که از یک مکان غیرمنتظره به دست می‌آید، اعتراف عاشقانه‌ای که از یک فرد غیرمنتظره به دست می‌آید.

پاره کردن، سوزاندن و مهر و موم کردن یک تمبر در خواب ممکن است نمادی از این باشد که با شخصی ملاقات خواهید کرد که شما را از روی پاهایتان جارو می کند، زیرا این شخص با شریک زندگی یا همسر شما اختلاف خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا