استخر در خواب، تعبیر دیدن تفصیل استخر

دیدن استخر در خواب تعبیر دیدن حوض آب در خواب دیدن حوض در خواب نوشته ابن سیرین شنا در خواب برای زنان مجرد.

دیدن استخر در خواب به خبر خوب، زیبایی یا بد اشاره دارد.

خواب دیدن اینکه در یک استخر شنا می کنید ممکن است بیانگر این باشد که با افرادی ملاقات خواهید کرد که به دلیل شغلتان با آنها ارتباط برقرار نکرده اید.

دیدن اینکه در خواب به استخر می افتید، بیانگر این است که همه چیز با خبری که از موضوعی که از آن قطع امید کرده اید خواهید شنید دوباره شروع می شود.

خواب اینکه در استخر شنا می کنید بیانگر فرورفتگی هایی است که به طور ناگهانی ظاهر می شوند.

در خواب دیدن ترس از فرو رفتن در گودال، به امراض داخلی اشاره دارد.

خواب دیدن اینکه پاهای خود را در استخر شنا می کنید بیانگر هیجان و شگفتی هایی است که در رابطه شما ظاهر می شود.

خواب دیدن اینکه در استخر غرق می‌شوید، ممکن است به دلیل ترس از اینکه در رابطه جدید خود در صورت مجرد بودن دچار مشکل شوید، شما را ناراحت کند. اگر متاهل باشید در زندگی زناشویی دچار مشکل خواهید شد.

خواب دیدن اینکه به تنهایی در یک استخر بزرگ شیرجه می‌روید، بیانگر وجود پسر است. اگر در خواب دیدید که در یک استخر بزرگ در مکانی بسیار شلوغ شیرجه می‌زنید، این خواب به دختر او اشاره دارد. اگر بلندتر از ارتفاع استخر هستید، نماد یک مهمان است.

در خواب دیدن سرد بودن شما هنگام فرو رفتن در آب، به معنای سوار شدن مهمان در هواپیما است. اگر به راحتی در آب شیرجه می‌روید، این خواب نماد مهمانی است که شما را خوشحال می‌کند.

خواب دیدن اینکه ارتفاع آب با قد شما یکسان است، بیانگر پولی است که نصیب فقرا می شود، پولی که برای ثروتمندان خرج می شود.

خواب دیدن اینکه عمق از ارتفاع شما بیشتر می شود به این معنی است که به دیدگاه های خود خواهید رسید که می خواهید حتی اگر دشوار باشد.

در خواب دیدن اینکه در یک استخر عمیق شیرجه می‌زنید بیانگر سلامتی است. اگر بتوانید در آن عمق شنا کنید، این خواب به شما می گوید که اگر مشکلات سلامتی داشته باشید، سلامتی شما به تدریج خوب خواهد شد. اگر هیچ بیماری ندارید، مراقبت بهتر از خود را شروع خواهید کرد. اگر نمی توانید در این استخر عمیق شنا کنید، مستقیماً نشان دهنده بیماری است.

خواب دیدن اینکه در استخر شنا غرق می شوید بیانگر کالاهای جدید است. دیدن اینکه افرادی هستند که به خاطر پس انداز شما خواهند آمد در خواب به این معنی است که بهترین پول را به دست خواهید آورد. اگر در خواب کسی برای نجات شما نیامد، این نشان دهنده آن است که شما لاف می زنید.

دیدن اینکه در خواب با ته دریا بر روی استخر نشسته اید، بیانگر این است که عده ای بر شما اسفنج می زنند.

خواب دیدن اینکه زیر آب در استخر شنا می کنید به این معنی است که نظرات شما در مورد ازدواج در خانواده شما پذیرفته نخواهد شد.

دیدن اینکه در خواب شنا یاد می گیرید در استخر بیانگر این است که برای ازدواج به سفر خواهید رفت. یعنی به عروسی یکی از اقوام یا خانواده کسی که با او ازدواج می کنید می روید.

خواب دیدن اینکه یاد می گیرید چگونه برای شخص دیگری شنا کنید به این معنی است که به دلیل مشکل بدی که مربوط به ازدواج است به سفر خواهید رفت. یعنی در صورت طلاق یا دعوا به سمت یک فرد تشدید خواهید شد.

خواب دیدن اینکه در حال غواصی هستید و در استخر ظاهر می شوید بیانگر این است که زندگی سالمی خواهید داشت، به افرادی که شما را ناراحت می کنند اهمیتی نمی دهید.

لیز خوردن از روی سنگ های گرد و صاف و افتادن در استخر در خواب ممکن است نشان دهنده این باشد که از قمار یا قمار پول به دست خواهید آورد، اما این پول را فورا خرج خواهید کرد.

دیدن اینکه در خواب در استخر می پرید به این معنی است که به دلیل مشکلی در محل کار با برخی افراد بحث خواهید کرد. تصادفات رشد خواهند کرد.

اگر در خواب ببینید که برهنه در استخر شیرجه می‌روید، به این معنی است که در خانه شما کینه‌ای رخ خواهد داد.

خواب دیدن اینکه با خانواده یا دوستان خود در استخر شنا می کنید ممکن است بیانگر این باشد که شریک قدیمی خود را خواهید دید و دوباره با او صحبت خواهید کرد.

اگر خواب ببینید که با خانواده یا دوستان خود در استخر شنا سرگرم می شوید، به این معنی است که با دوست خود که با او صحبت نکرده اید، ادغام خواهید شد.

دیدن اینکه در استخر ماهی هایی نیز وجود دارند که در حال غواصی در خواب شما هستند، بیانگر این است که افرادی هستند که می خواهند بین شما و دوستانتان شکاف بیندازند.

دیدن اینکه آب استخر در خواب شما رنگ های متفاوتی دارد به این معنی است که در حرفه خود با شگفتی های زیبایی مواجه خواهید شد.

خواب دیدن طولانی بودن استخر بیانگر این است که خبرهای بدی خواهید شنید. اگر استخر کوتاه باشد به این معنی است که اخباری را خواهید شنید که شما را خوشحال می کند.

دیدن خانه ای با استخر در خواب بیانگر آن است که شما اشتباه می کنید، باید مراقب اعمال خود باشید.

دیدن استخر در اطراف استخر در خواب بیانگر این است که افراد یا شرایطی وجود دارند که در مورد آنها شک دارید اما شک شما بی اهمیت و غیر منطقی است.

دیدن اینکه یک مهمانی کنار استخر دارید و یک کوکتل درست می کنید در خواب بیانگر زیبایی است که خواهید داشت یا خبر خوبی که خواهید شنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا