دیدن کرم در خواب تعبیر خواب کرم سفید به تفصیل

دیدن کرم در خواب تعبیر خواب کرم سفید تعبیر خواب پیله در خواب

دیدن کرم در خواب بیانگر دشمنی است که قصد خود را پنهان می کند، یکی از اعضای خانواده که مشکل دارد. همچنین به شخصی اشاره می کند که می خواهد با شما وقت بگذراند، از شما انتظار توجه دارد، مشکل روحی در خانواده دارد. اگر در خواب کاترپیلار سبزی ببینید، به شما می گوید که شخصی که می خواهد از شما برای مراقبت خود سوء استفاده کند، چون به شما روی می آورد، روی شما می رقصد.

دیدن پیله کرم در خواب به این معنی است که یکی از بستگانی که از شما برای علایق خود استفاده می کند به زودی قصد خود را آشکار می کند و از زندگی شما دور می شود.

دیدن کاترپیلار در خواب بیانگر این است که به دلیل شخصیت بد شخصی که دوستش دارید بیش از حد خود را از او دور می کنید و دوستی های جدید و خوبی برقرار می کنید.

کشتن یا له کردن کاترپیلار در خواب بیانگر این است که متوجه دوستی می شوید که پشت سر شما کاری انجام می دهد و در زمان مناسب این موضوع را فاش می کنید و به نفع دوست خود در جامعه خواهید بود.

دیدن کرم در دهان، گوش در خواب خوب است. با توجه به بازی هایی که دست کم گرفته می شوند، بازی های این افراد را خراب می کنید و با بهره گیری از عجز مردم، منفعتی را به همراه خواهید داشت.

دیدن اینکه پرنده ای در خواب کاترپیلار می خورد، بیانگر این است که دشمنان شما یکدیگر را نابود خواهند کرد. اگر در خواب کرم برگی بخورید دشمن خود را نابود می کند.

دیدن اینکه خانه شما پر از کرم در خواب است به این معنی است که خواهید فهمید افرادی که می خواهند به آنها آسیب برسانند نمی توانند به شما آسیب برسانند و با شما صف می کشند تا با شما باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا