دیدن تره در خواب تعبیر خواب خوردن تره فرنگی به تفصیل

دیدن تره در خواب ، تره فرنگی در خواب برای زنان مجرد ، تعبیر دیدن تره سبز ، تره فرنگی در خواب برای زن باردار ، گلوله های سبز در خواب ، تعبیر خواب خرید تره فرنگی.

دیدن تره فرنگی در خواب به این معنی است که خواب، دستور و ادعایی دریافت خواهید کرد که رفتارهای افراطی و ناسازگار را برآورده نمی کند. اگر در خواب تره تازه و سبز ببینید، بیانگر آن است که فریب زنی را خواهید خورد که خوب صحبت می کند. دیدن تره فرنگی بدون رنگ در خواب بیانگر آن است که فریب مردی را خواهید خورد که ظاهری زیبا و تحسین برانگیز دارد.

دیدن تره فرنگی در خواب به این معنی است که برای کاری غیر ممکن پول خرج خواهید کرد. اگر در خواب تره فرنگی خوشمزه است، این نشان می دهد که خود را از این تلاش ناموفق نجات خواهید داد. اگر طعم بدی داشته باشد، در این تلاش ناموفق سرمایه گذاری خواهید کرد و ضرر خواهید کرد.

دیدن پختن تره فرنگی یا تهیه غذای تره فرنگی در خواب بیانگر این است که افرادی را که دوستشان دارید در معرض خطر قرار می دهید تا از آسیب محافظت کنید. به همین دلیل، شما با دوستان خود درگیری خواهید داشت.

خواب دیدن اینکه تره فرنگی می برید ممکن است بیانگر این باشد که پول خانواده خود را در قمار یا عادت های بد سرمایه گذاری خواهید کرد. به همین دلیل از سوی خانواده طرد خواهید شد.

کاشتن تره فرنگی در مزرعه یا باغ در خواب به این معنی است که بدهی را که به خویشاوند خود داده اید پس نمی گیرید و دیگر با این شخص ملاقات نمی کنید.

دیدن اینکه در خواب تره فرنگی جمع می کنید بیانگر این است که از دوستان خود دور خواهید بود زیرا کارهای بدی انجام داده اید و با دوستی با افراد بد در محیط های اشتباه شرکت می کنید.

دیدن تره فرنگی در بازار یا بقالی در خواب بیانگر این است که از شر بدی خلاص خواهید شد و خود و افرادی را که دوستشان دارید از این مشکل دور خواهید کرد.

دیدن خرید تره در خواب بیانگر آن است که به دلیل مشکلی صدقه می دهید.

مهر روی تره فرنگی در خواب ممکن است به این معنی باشد که پس از یک دوره اسراف که برای مدت طولانی به طول می انجامد، متوجه اشتباهات خود یا فردی از خانواده خود خواهید شد. عادت های بد و مضر خود را ترک خواهید کرد.

دیدن بازی با تره فرنگی در خواب بیانگر این است که به عادت های مضر و بد خود عمدا ادامه می دهید و به همین دلیل در مدت کوتاهی آسیب زیادی خواهید دید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا