نارنگی در خواب ، تعبیر خواب خوردن نارنگی به تفصیل

تعبیر خواب نارنگی برای زنان مجرد تعبیر خواب نارنگی برای زنان باردار تعبیر خواب دیدن نارنگی ابن سیرین تعبیر خواب خوردن نارنگی برای زنان مجرد درخت نارنگی در خواب تعبیر خوردن نارنگی برای زن باردار تعبیر خواب خرید نارنگی برای خانم باردار تعبیر خواب نارنگی خوردن برای خانم باردار

دیدن نارنگی در خواب به معنای از بین رفتن آرامش شماست.

اگر در خواب ببینید که در حال پوست کندن نارنگی هستید ممکن است بیانگر این باشد که شخصی که انتظار ندارید به عنوان مهمان به سراغ شما بیاید.

دیدن قاچ کردن نارنگی در خواب بیانگر خوبی است اما اگر آن را قاچ کنید و در ظرف یا زباله دانی بیندازید، بیانگر بدبختی است.

دیدن نارنگی در کاسه کسی در خواب ممکن است بیانگر این باشد که خانواده شما به دو قسمت تقسیم می شود.

خواب اینکه از سوپرمارکت یا بازار نارنگی می‌خرید، نماد این است که اخبار بچه‌ها را خواهید شنید.

دیدن بوی پوست نارنگی در خواب به معنای پر شدن کالای شماست. اگر در خواب سعی کنید پوسته های او را بخورید، لباس های شما دوباره پر می شود. اگر ببینید که پوسته ها را روی شومینه گذاشته اید، به شما می گوید که در شغل یا مدرسه شما تغییری ایجاد می شود.

دیدن نارنگی فروختن در خواب ممکن است بیانگر این باشد که از اقوام یا دوستان نزدیک خود اخبار مربوط به فرزندان را خواهید شنید.

خواب دیدن اینکه در حال خشک کردن پوسته نارنگی هستید، بیانگر این است که با فردی قابل اعتماد و صادق ملاقات خواهید کرد.

دیدن درخت نارنگی در خواب بیانگر این است که شخصی در مورد مشکلی از شما راهنمایی می خواهد. اگر در خواب نارنگی می‌کشید، این خواب به شما می‌گوید که در آینده نزدیک نظر خود را از شخصی دریافت خواهید کرد.

دیدن نارنگی به تنهایی در خواب به شما هشدار می دهد که نسبت به شخصی احساس بی اعتمادی خواهید کرد. اگر در خواب بیش از یک نارنگی دیدید به این معنی است که این بی اعتمادی محقق نمی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا